Какво се прави при наводнение в апартамент?

Разчистване на наводнено жилище София започва с едно обаждане. Няма нужда от увъртания. Ако водата е влизала през таван, счупена тръба или съседа отгоре – всичко по пода е компрометирано. Ако е мазе – влагата влиза във всяка кашона. Хвърлят се килими, мебели, шкафове и техника. Претоварено е. Мирише. Цапа.

В такива случаи няма смисъл от местене на вещите по стаи. Няма и време за експерименти. Всеки час е загуба. Влагата тръгва по стените, по дограмата и между фугите. Ако не се изнесе всичко, мухълът влиза трайно.

При първи сигнал се стяга транспорт, чували, лопати и найлони. Изнася се от вътре, през мокрото, по стълбището или директно от прозореца. Хвърля се в бус. Който пречи, мръдва. Няма шик.

Как работи Izvozva.bg при такива ситуации?

  1. Взима се решение веднага. Обаждане. Пращат се снимки. Получава се цена. Потвърждава се. На следващата сутрин вече се работи. Човек от Манастирски ливади така направи – звънна, каза „чистете го всичко“. До обяд беше изчистено, на обед вече проветряваха.
  2. Товарен транспорт със сила. Изнася се в пълен обем. Няма точене по няколко чувала. Изхвърля се на регламентирано депо. Нищо не остава пред блока. Ако има наводнени гардероби, те се разглабят на място. Ако има мокри дюшеци, се затварят в чували.
  3. Работа с найлони, ботуши и дебели ръкавици. Няма как иначе. Всичко е мокро. Някои хора са оставяли всичко така, мислейки, че ще изсъхне. После пак се вика камион, само че вече с миризма.
  4. Ако има мухъл, се третира веднага. Повърхностно. Не се обещава химическо чудо. Просто не се оставя без реакция. Измива се първо. После се пръска. Ако се наложи, се маже със специален препарат.

Какво НЕ трябва да се прави при наводнение в жилище?

Да се чака няколко дни да видим как ще е. Това води до два пъти повече миризма и мухъл. Килимите се напояват, мебелите набъбват, а всичко по пода започва да залепва.

Да се мести мебел по мебел с идеята, че ще се спаси. Влажното дърво подава. Шкаф с MDF се разпада. Не е нужно да се брои всяка вещ. Кое може се запазва, кое не – излиза.

Да се чисти ръчно със съдрани торбички и домашни средства. Това само усложнява положението. Влажните неща трябва да се махнат, не да се местят.

Да се оставят ел. уреди включени. Това се вижда на място, но ако пералнята е стояла под вода, не се пуска повече. Излиза и тя. Няма рискове.

Мазе пълно с буркани и плесен. Водата дошла през шахтата. Никой не се е занимавал пет дни. След това се обадиха. Човекът каза – не пипайте бурканите, всичко останало – вън. На място бяха извадени мокри плоскости, мишки, покъщнина от 1985. Товарено е два часа. Пръскано е с препарат. Направени са снимки и предадени при приключване.

Разчистване на наводнено жилище София

Какви боклуци се изхвърлят при наводнение?

Мокри дюшеци, матраци и текстил. Миришат силно. Не се сушат. Товарят се и се хвърлят.

Надут паркет, ламиниран под и мокет. Обикновено вече е откъртен. Остатъците се събират с лопата.

Гардероби и маси с подгизнали крака. Ако не са стегнати с рапидки, се разглабят и изнасят на части.

Кашони с книги и документи. Много хора се опитват да спасят, но ако е под вода – тежи два пъти и мирише три пъти повече.

Дивани, канапета и мека мебел. Ако не се почистят на място веднага, излизат. Стават като гъба.

Какво точно се включва при разчистване на наводнено жилище София?

Товарене и изнасяне. Всичко което трябва да излезе, излиза. По стълби или с асансьор.

Извозване със закрит бус. Съобразено с блока. Ако няма рампа – се носят на ръка.

Изхвърляне до лицензирано депо. Няма оставяне на чували пред входа. Няма събиране на торби от общината.

Обезопасяване при нужда. Ако има теч от електрическо, се отбелязва и се съобщава.

Как варира цената според обема

Почистване на едностаен апартамент – от 360 лв. (184.07 €). (92.03 €) до 480 лв. (245.42 €). (122.71 €)
Почистване на двустаен – от 480 лв. (245.42 €). (122.71 €) до 640 лв. (327.23 €). (163.61 €)
Почистване на тристаен – от 640 лв. (327.23 €). (163.61 €) до 880 лв. (449.94 €). (224.97 €)
Почистване след смърт – от 280 лв. (143.16 €). (71.58 €) до 360 лв. (184.07 €). (92.03 €)
Почистване след клошар – от 720 лв. (368.13 €). (184.07 €) до 1680 лв. (858.97 €). (429.49 €)
Почистване след пожар – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €)
Почистване след наводнение – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €)

Цените се определят спрямо обема, достъпа, количеството за изнасяне и степента на влага. За конкретика се пращат снимки по Вайбър. Разговор от две минути решава казуса.

Най-често задаваните въпроси

Може ли да се дойде същия ден?
Ако не сме на друг адрес и има налична кола – да. Обикновено се реагира до няколко часа. Зависи от района и натовареността.

Колко време трае разчистването при наводнение?
Зависи колко е наводнено и колко е натрупано вътре. Средно между един и три часа. При мазета може да стигне и до половин ден ако е трупано с години.

Имате ли включено извозване в цената?
Да. Не се начислява отделно. Всичко включва и транспорта и изхвърлянето до депо. Ако нещо е много обемно или специално – се казва предварително.

Издавате ли документи при нужда?
Да. Ако трябва фактура или документ за общината – издаваме. Нужно е да се каже предварително. Не се начислява допълнително.

Работите ли при миризливи случаи и мухъл?
Да. Това е стандартно. Миризмата не пречи. При нужда се ползват маски. Влагата се третира. Не се връщаме от адрес заради такова нещо.

Търсиш разчистване при влага и мокри вещи?

За разчистване на помещения след влага или наводнение в София – обади се директно на 0898 91 81 81
Работи се всеки ден. Izvozva.bg – чистим, махаме, оправяме.