Изхвърляне на стари мебели и вещи от апартамент в София
За изхвърляне на стари мебели и вещи от апартамент ще имате нужда от много сериозна помощ във всяко едно отношение. Като започнем от организирането на самото почистване и стигнем до извозването на битовите отпадъци, които ще изнесете от дома си. Повярвайте ни – това е изключително тежко и отговорно начинание. Много трудно ще се справите, ако не потърсите професионална или приятелска помощ.
Почистването на апартамент от стари вещи и ненужни мебели може да се раздели на три етапа – подготовка, план и действие. Подготовката се изразява в сортирането на вещите. Предполагам, че горе-долу сте наясно с мебелите и вещите, с които искате да се разделите. Въпреки това е желателно да направите предварителен оглед на имуществото си. По този начин ще сте напълно сигурни, че няма да пропуснете някоя ненужна вещ. В този ред на мисли не е лоша идея да си направите един списък с вещите, с които смятате да разделите. Все пак не всеки разполага с достатъчно голямо помещение, в което би могъл да отдели всички ненужни боклуци и да ги изхвърли от там, когато реши.
След това е време да направите план за действие
Всъщност тази задача бихте могли да я оставите в ръцете на някоя хамалска фирма. Нейната задача ще се изрази в следните неща: да осигури хамали, транспорт и да извърши работата във възможно най-удобното за Вас време и по възможно най-бързия начин. В противен случай с това ще трябва да се заемете Вие, а повярвайте ми хич не е лесно да организираш няколко човека, да намериш подходящо превозно средство и да направиш така че всичко да премине, без никакви проблеми от каквото и да било естество. За безпроблемното изхвърляне на стари мебели и вещи от апартамент се изискват много сериозни усилия и меко казано перфектна организация!
На пръв поглед изглежда лесно, но не е така
Ще вметнем, че мебелите и вещите се сортират според определени критерии. На първо време вещите се разделят на няколко категории – дрехи, електроуреди, бяла и черна техника, прибори, метални отпадъци, строителни материали и ред други характеристики. Мебелите пък се разделят от вида, от който са направени – дърво, мека мебел, метал и т.н. Вероятно се питате защо е необходимо това „категоризиране“ на битовите отпадъци, след като отиват на едно и също място – сметището. Това се налага в случаите, когато боклуците от този тип се предадат в депата за рециклиране, тъй като някои вещи не могат да бъдат закарани в тях поради химическия си състав и невъзможността за повторната им преработка.
И не на последно място трябва да поставим действието. Вашата цел е да направите така че всичко да бъде свършено в рамките на няколко часа. Стиковката е много важна, за да върви работата плавно и бързо. Някои мебели могат да се нуждаят от демонтаж, за да бъдат изнесени. А други, като например диванът, могат да ви създадат адски много главоболия докато успеете да ги прокарате през тесните стълбища, коридори и врати на жилището Ви.
Общо взето изборът е Ваш и сами решавате дали да си затормозявате главата с всичката тази работа. По-добре се съгласете да наемете хамали за изхвърляне на стари мебели и вещи от апартамент. В случай, че имате нужда от безплатна или евтина помощ, то може да се свържете с нас на 0898 91 81 81.
Най честите въпроси и отговори
За колко време чистите едностаен апартамент с мебели и боклук?Времето за почистване на едностен апартамент се определя от количеството отпадъци.
Ето два варианта на действие 🙂
1. Ако е само с мебели и боклуци до гърдите го почистваме за 4 часа.
2. Ако е пълно с мебели и боклук до тавана го почистваме за 6 часа.
Разполагаме с всички инструменти, чували и транспорт за бързо извозване до депо.
Определяме максимално точни цени още по телефона. Правим и безплатни огледи онлайн. Предлагаме и физически огледи ако имате затруднения с въпросите и отговорите по повод отпадъците за извозване.