Хамали за извозване на стари офис мебели
В случай, че сте преобзавели работното си място и имате нужда от помощ, за да се отървете от ненужните стари офис мебели и техника, които през годините са Ви свършили толкова много работа, но вече не могат да изпълняват „съвестно“ своите задължения, то най-добре се обърнете към фирма, която да се погрижи за тях. Без абсолютно никакви притеснения може да поверите изхвърлянето или извозването на старото офис обзавеждане на опитни хамали, които да Ви избавят от това неприятно задължение.
Хамалските услуги са именно за това – за да Ви спестят време и усилия, които бихте могли да концентрирате върху нещо далеч по-смислено, като например разрастването на Вашия бизнес; намирането на нови клиенти или пък да обърнете повече внимание на Вашите близки и приятели, за които Ви остава все по-малко време покрай ежедневните грижи и задължения.
Със сигурност почистването, изнасянето и извозване на стари офис мебели е работа, която бихте могли да си спестите. Тя отнема твърде много време и честно казано не си заслужава цялата разправия, след като може да поверите това задължение в ръцете на друг.
Дори да сте малка фирма, която работи на периметър от не повече от 100-200 квадратни метра, предполагам, че не разполагате само с два компютъра и един диван, които искате да преместите или изхвърлите.
Хипотетично да предположим, че се захванете сами с извозване на стари офис мебели и тяхното изхвърляне. Първото нещо, което трябва да направите в този случай е да организирате целия процес. Абсурдно е да спирате работа и да губите пари, за да изнесете ненужните вещи от офиса. В такъв случай трябва да свършите планирате тази работа за ден, в който фирмата не работи.
Това обаче, може да Ви създаде други неудобства свързани с намирането на хора, които да Ви помогнат с изнасянето и извозването на ненужните вещи от офиса. Би било „неетично“ от Ваша страна да принуждавате подопечните си да се трудят извън работно време „в името на фирмата“ и да докажат „лоялността“ си към Вас и работното си място. Същото важи и ако смятате да извикате на помощ близки и приятели.
Другият проблем, с който бихте се сблъскали е намирането на подходящ транспорт за без пари, с който да извършите извозване на стари офис мебели. Предполагам, че приятелите Ви, които разполагат с такъв се броят на пръстите на едната ръка и вероятно с повечето от тях не поддържате „топли отношения“.
Общо взето, за да бъде свършена работата ще трябва да се бръкнете в джоба. Дали, за да си платите горивото и да почерпите Вашите близки и приятели или за да се възползвате от услугите на фирма за хамалски и транспортни услуги е лично Ваш избор, но честно казано, ако аз бях на Ваше място бих се обърнал към професионалистите в бранша. Поради следните причини:
– Ще си спестя време и усилия.
– Няма да се притеснявам, че нещо може да се провали, тъй като щом имам сключена уговорка/договор с фирмата, работата би трябвало да извършена в уговорения ден и час.
– Дори нещо да се обърка в последния момент поради технически или други сериозни причини, след като имам сключено споразумение с тях, ще бъда спокоен, че фирмата ще си свърши работата и дори ще ме компенсира по един или друг начин!