За кого е тази услуга и какво точно решава?
Събиране и извозване битов отпадък Пазарджик се прави, когато мястото вече не търпи отлагане. Чували, кофи, разпилени дрехи, буркани, остатъци, хартии. Звъни се и се действа. Вадим всичко, товарим на момента и изнасяме. Без въпроси. Без заобикалки. Без сметки на око.
Извозва се всичко, което трябва да си тръгне – мебели, чанти, кашони, храна, празни опаковки, стари обувки. Казваш – махайте го. Няма нужда да се описва. От Писковец до Изток – навсякъде сме се качвали по етажи, слизали сме с тежко, носили сме по две на ръка.
Вътре няма значение – апартамент, мазе, таван, гараж или кухня. Когато има натрупано, го махаме. Работи се бързо и ясно. Случвало се е човек да отвори, да покаже с ръка и да затвори. Това е достатъчно.
Събиране и извозване на битови боклуци от всякакъв тип
• Изхвърляне на мебели и дребен боклук. Понякога е останал само един стар шкаф или столове на три крака. Друг път – десетки чували и мебели, събрани от няколко поколения. Всичко се товари и се извозва наведнъж. Без оставяне на дреболии по ъглите.
• Разчистване след смърт. Има покъщнина, има трупани дрехи, има съдове, има неща, които никой не иска да гледа повече. Звъни се, влиза се, чисти се. Без въпроси.
• Извозване след наематели. Оставят всичко – храна, найлони, буркани, хартии, стари чаршафи, дребна техника. Един от Устрем каза – оставили и риба във фризера. Затворен месец. Изчистено беше за два часа.
• Разчистване след клошар или залежал човек. Махат се предмети, които миришат, които са лепкави, които са опасни. Изнасяме ги с всичко – ръкавици, чували, маски. Извозваме до лицензирана площадка.
• Разчистване след пожар. Остава сажда, стопена пластмаса, мокри дрехи, изгорели прозорци. При пожар в ЖК Бесапара бяха изнесени 38 чувала и две врати. Работата приключи за следобед.
• Чистене след наводнение. Влиза кал, влажен прах, мирише на мухъл. Вадят се всички мебели, килими, обути и се носи. В ЖК Запад имаше мазе, което чистихме с ботуши и кофи. След това влязохме с колички.

Не правете това – губите време и усилия
• Събиране на ръка в найлонови торби. При над 20 чувала, тази работа не върви. Торбите се късат, тежат, не събират добре. Вътре има и стъкло, и хартия, и течности. Пада, тече, мирише.
• Сваляне с лична кола. Случвало се е хора да карат няколко курса с личния автомобил. Изгорено време, изцапан багажник, излишен бензин. После ни викат да довършваме.
• Питане на съседи за помощ. Никой няма желание да носи чужд боклук. Колкото и да е приятелски, хората си имат тяхна работа. Затова звъни на фирма, която го прави всеки ден.
• Чакане нещо да изсъхне или се изчисти само. Това не се случва. Миризмата си стои. Остава лепкаво, остава мръсно. Не се маха с парцал. Не се вади на части.
• Вземане на общинска кофа. Тя е за ежедневни неща, не за 40 чувала от тавана. Претоварена е, спира съседите, води до глоба. Събиране и извозване битов отпадък Пазарджик не се прави през кофата. Има си процедура, има си лицензирано извозване.
Решения от терен, които работят
• Директно по телефона. Звъни се, обясняваш накратко. Снимки по вайбър стигат. Даваме цена и се уточнява кога.
• С включен транспорт и товарене. Няма нищо отделно. Всичко влиза в услугата. Има момчета, има бус, има чували, има количка. Взима се, вдига се и се извозва.
• Изчистване до голи стени. Ако има нужда – така го правим. Празно жилище, готово за ремонт. Няма остатъци, няма кашони.
• При нужда – дезинфекция. Ако се налага, добавяме и пръскане. След клошар или при миризма. В Писковец правихме такова след натрупване от 6 месеца.
• Без влизане. Ако не можеш да присъстваш, става и дистанционно. Ключ оставен на съсед, указания по телефона. Работим по списък и изпращаме снимки след това.
Ценова таблица за Пазарджик
• Почистване на едностаен апартамент – от 360 лв. (184.07 €). (92.03 €) до 480 лв. (245.42 €). (122.71 €) Включва вадене, товарене и извозване на битови отпадъци и мебели.
• Почистване на двустаен – от 480 лв. (245.42 €). (122.71 €) до 640 лв. (327.23 €). (163.61 €) Подходящо при смяна на собственик или след наематели.
• Почистване на тристаен – от 640 лв. (327.23 €). (163.61 €) до 880 лв. (449.94 €). (224.97 €) Обемна работа с повечето стаи и мокри помещения.
• Почистване след смърт – от 280 лв. (143.16 €). (71.58 €) до 360 лв. (184.07 €). (92.03 €) Включва и изнасяне на дребни вещи, остатъци и боклук от покойник.
• Почистване след клошар – от 720 лв. (368.13 €). (184.07 €) до 1680 лв. (858.97 €). (429.49 €) Висок риск, миризми, нужда от специална обработка.
• Почистване след пожар – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €) Сажди, разтопени предмети, опасни остатъци.
• Почистване след наводнение – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €) Кал, влажни мебели, замърсени килими и стени.
Как се определя цената?
Всичко зависи от обема на работа. Цените се определят след кратък разговор или снимки. Звъни на 0898 91 81 81 и ще стане ясно веднага.
Често задавани въпроси и отговори
Трябва ли да съм на място по време на извозването?
Не. Достатъчно е да има ключ или достъп. Обяснява се по телефона какво да се махне. Получаваш снимки след като всичко е изнесено.
Колко време отнема почистването на двустаен с много боклук?
Обикновено до два часа. Ако е много натрупано и има мебели – до три. Товари се наведнъж и се изнася. Няма почивки.
Работите ли събота и неделя?
Да. Когато има нужда – се действа. Понякога точно почивните дни са удобни за влизане без хора в сградата.
Имате ли лиценз за извозване на отпадъци?
Да. Работим с фирма, която издава протокол и вози всичко до площадка. Няма нужда да мислиш за това.
Колко струва само извозването, ако съм събрал боклука пред входа?
Цената е по-ниска. В повечето случаи между 50 и 180 лв. (92.03 €) Зависи от обема и вида на боклука.
Потърси решение за натрупан боклук в Пазарджик
Ако апартамент, мазе или помещение е пълно – не го мисли. Извозването е работа, която може да стане с един разговор. Работи се лесно, говори се ясно и всичко се маха. Потърси Izvozva.bg – 0898 91 81 81

