Проблем ли е да се тръгва на сляпо при изхвърляне на мебели?

Грешки при изхвърляне на мебели се правят масово. Хората често почват сами, после звънят ядосани. Вадят гардероб през тясна врата, чупят го вътре. Мятат го от терасата. Слагат го пред блока, а комшията вика полиция.

Не броят килограми, не мислят кога идва сметосъбирачът, не знаят какво ще правят с метала, с дървото, с гъбите от дивана. После ги гонят от депото.

В Изгрев имаше един случай – викат, че ще мъкнат гардероб сами пък то и даже след пожар. След два часа и един счупен крак, жената звъни: чистете всичко и не искам нищо да знам. Оправихме го за два часа, но загубата на време и проблемите си ги имаха.

В Гео Милев – тристайно жилище, оставено от наематели. Вътре мръсотия, стари матраци и чупен диван. Местните пробвали да поръчат контейнер, ама камионът не стигнал до улицата. Викаха – махайте го веднага, да не плащаме глоба. Изнесохме всичко. Чисто, тихо, без разправии.

Пропуснато съгласуване със съседи

Хвърляне на секции в общи части води до скандали. Особено ако се оставят по стълбища, коридори или пред врати. Случвало се е да стигне до полиция.

Изнасяне през прозорци без обезопасяване

Гледаш как диван виси над колите. Минава човек, хвърлят го от третия етаж. Само един счупен фар – този път.

Контейнер, поръчан грешно

Поръчва се малък. Или няма място пред блока. Или контейнерът идва след като мебелите вече са на улицата. После идват от общината – глоба за нерегламентирано изхвърляне. В центъра на Пловдив това се случва всяка седмица.

Погрешно смятане на обем

Една холна гарнитура не се побира в комби. Товарят половината. Връщат се пак. После пак. Гориво, време, нерви. Накрая звънят на фирма. Вече е късно – цената излиза двойна.

Смесване на дърво, метал, плат и дунапрен

Мебел с метална рамка не се приема в обикновено депо. Ако е омазана, не я взимат никъде. Претоварвателите връщат колата. После трябва втори курс. Два пъти носене, два пъти хамали, два пъти пари.

Какво прави Izvozva.bg вместо това?

Планира, за да няма изненади. Звъни се, казва се какво има вътре. Снимки – да. Но и да няма – от опит се преценява. Подготвя се точният транспорт. Ако трябва бус, идва бус. Ако трябва контейнер – слага се където ще свърши работа.

Носи всичко наведнъж. Без връщане. Без повторно влачене. Без гръб да боли два дни. Местят се тежки мебели, минава се през тесни врати, спускат се по стълби, ако няма асансьор. Не се чупи, не се дразни никой.

Извозва до точното място. Мебелите се разпадат на място ако трябва. В София всеки ден има проверки – не може да се мята където падне. Кара се където трябва – легално, чисто, бързо.

Почиства накрая ако се иска. След мебели има прах, боклуци, остатъци. При нужда се минава. Не се обещава, не се натрапва – прави се ако е казано.

Работи без губене на време. Звъни се. Казва се – Изток, пет етажа, два дивана, стар скрин, една секция. Оправя се. Без увъртания, без оферти на пет страници. Казва се цена, прави се работа.

Как да не се правят тези грешки при изхвърляне на мебели

  1. Не се започва без идея къде ще отиде всичко. Преди да се махне нещо от дома, трябва да се знае къде ще се закара. Ако няма яснота, мебелът ще стои пред блока, ще се мокри и ще създава проблем.
  2. Не се мисли, че ще мине само с един приятел и един бус. По-добре един път с професионалисти, отколкото три пъти сам. Повредите в асансьори, счупените врати и наранените ръце не си струват.
  3. Не се вади мебел без да е премерена вратата. Има случаи, където мебелът се е разглобявал с трион в коридора. Ако не излиза – или се демонтира или се носи по части.
  4. Не се смесват мокри и сухи боклуци. Ако в същия бус се сложат стари дрехи, остатъци от храна и мебели – отиват в различни места. Ще бъдат върнати. Това е разкарване без смисъл.
  5. Не се прави нощем. В София много блокове имат камери. Изхвърляне по тъмно завършва с глоба. Имало е случай в Студентски град – хвърлени мебели в двора, глоба от 600 лв. (306.78 €) и разправия със съседите.

Почиства се ако има нужда, след като всичко е изнесено

Почистване на едностаен – от 360 лв. (184.07 €). (92.03 €) до 480 лв. (245.42 €). (122.71 €) Подходящо ако има само прах, трохи и леки замърсявания след демонтаж на мебели.

• Почистване на двустаен – от 480 лв. (245.42 €). (122.71 €) до 640 лв. (327.23 €). (163.61 €) Става за по-големи жилища с повече натрупан прах и боклуци, където е имало стари мебели с мека част.

• Почистване на тристаен – от 640 лв. (327.23 €). (163.61 €) до 880 лв. (449.94 €). (224.97 €) Обикновено след голямо изхвърляне, когато има нужда от метене, събиране и пълно изнасяне на боклуци.

• Почистване след смърт – от 280 лв. (143.16 €). (71.58 €) до 360 лв. (184.07 €). (92.03 €) Само за една стая. Без токсични вещества. Само ако има останали мебели, кутии и лични вещи за изнасяне.

• Почистване след клошар – от 720 лв. (368.13 €). (184.07 €) до 1680 лв. (858.97 €). (429.49 €) При влизане на бездомни, със силни миризми, боклуци, храна, стари дрехи и повреди по мебелите.

• Почистване след пожар – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €) При изгорели мебели, гардероби, секции, които не могат да се разглобят и трябва да се носят цели, обгорели и тежки.

• Почистване след наводнение – от 1520 лв. (777.16 €). (388.58 €) до 2480 лв. (1268 €). (634 €) При мебели с влага, мухъл и гниене. Особено тежки и замърсени дивани и матраци, които са стояли във вода.

Всичко зависи от обема на работа. Цените се определят след кратък разговор или снимки. За контакт с Izvozva.bg – Телефон: 0898 91 81 81

Често задавани въпроси и отговори

Колко време отнема изнасянето на мебели?
Обикновено между един и три часа според етажа и броя мебели. Ако е с асансьор, става по-бързо. Ако има тежки секции и гардероби, може да се забави.

Може ли да се дойде същия ден?
Ако не е пик час или празник, често се реагира в рамките на деня. Трябва обаче да се звънне рано и да се обясни ясно какво има за махане.

Какво става ако мебелите са в мазе?
Няма проблем – просто трябва да се каже предварително. Носенето от мазе понякога е по-бавно, особено ако няма достъп с транспорт или са тъмни и тесни.

Взимат ли се матраци?
Да, взимат се. Важно е да не са мокри или мухлясали, защото тогава има допълнителна такса за обработка. Особено ако са тежки и трябва допълнително човек.

Работи ли се през уикенд?
Да, но трябва да се каже предварително. В събота и неделя има повече ангажименти и е добре да се уговори час поне от предишния ден.

Избягвай трудности при премахване на мебели – решението е едно

Вместо да се бориш сам, да търсиш бус под наем, да звъниш на приятели и да рискуваш глоба – просто звънни. Izvozva.bg ще оправи всичко. Телефон за връзка: 0898 91 81 81